det va nog bara att jag inte hade blogg lust..

haha.
aja, nu bloggar jag och kommer göra det (:
va med hanna i täbycentrum ida vi hade kul åt på mcd och sen så köpte jag örhängen
nu är jag hos mamma och pappa fyllde år idag
grattis (:
nu när mamma kom hem så hade hon köpt en odd molly tröja till mig älskar deen! och det va bara hLV priset så det är bra.
lyssnar på musik nu och njuter av att det är fredag
nu är tonia på grönan och jag e avissssss haha, men snart får jag mitt guldkort och då kommer ja va där 24/7
haha,
och mamma säljer smink nu på hennes salog (af stockholm ) haha så hon tog med sig hem, det var rouge och puder (:
sen så säljer hon också mascara och lite mer så imrn kanske hon tar med sig mascara :)
wihoo
örhägeee
:)
hejsansvejsan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0