hejsan

rubrik ?-.-
hej bloggen, har precis dushat.och ida innan dansen när hanna s och jag skulle åka hem till mig för hade dans och skulle hämta cyken hos mig då sa jag till hanna att hon kanske kunde skjutsa mig då sa hon, okej då,  sen när vi skulle åka ner för en backe så typ vingla hon skit mycket så att sycken typ ramla och hanna flög framåt framför cykeln och typ skrapa upp hela handen, fyfan det såg skit läskigt ut :O men sen så typ åkte vi hem till mig och sen när vi kom till dansen så glömde vi kläder för vi skulle tästa att alla skulle ha på sig dom och dansa i och det va typ hälften som glömde så det va inte bara jag hanna och hanna :P imorgon är det dans igen och då ska vi också ha med hos kläderna vi ska typ va rockiga eller nåt sån så ska leta när jag kommer hem från skolan :P
(L)

Kommentarer
Postat av: siri

jag sa faktist att du inte fick lägga ut den! taskigt....:(

2010-04-21 @ 16:46:32
Postat av: Siri

tackk för du tog bort dem;) hhahaha

2010-04-21 @ 17:04:34
URL: http://siriphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0