snackar med antonia

eller snackade :p
haha, hon skulle se spårlöst nu som suger men då sa hon a vi ses hej då, typ sen så hörde jag tven hela tiden så hon stängde inte av hhaha
faaaail vene om hon viste det men aja..
imorgon är det tisdag och då ska typ måste vi gå på musik e-tiden för vi ska spela upp sin låt och en dikt för 8ornaa :O:O
fyfan man får om man vill det är tur och jag vill inte läsa upp min dikt eller spela upp vår låt som jag mona Viktor och jesper gör på musiken -.- haha men det är några som vill det och då får jag lyck dom till ;)
men är rätt trött och kl är lixom typ 9 menmen, ska sätta på tv:en och chilla lite sen så går jag och lägger mig, så det här kanske blir mitt sista inlägg för ikväll :(
pussar // Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0